رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو چوپان که اقدام به سرقت ۳۱ راس گوسفند کرده بودند، خبر داد.

دستگیری ۲ چوپان سارق در تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد معظمی گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان قزوین بودند که به یک وانت بار با دو سرنشین که در حال حمل چندین رأس گوسفند بود، مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس و دستور توقف به طرز خطرناکی از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی مذکور آغاز شد. دقایقی بعد مأموران با ایجاد طرح مهار موفق شدند خودرو مذکور را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و بازرسی از خودروی مذکور گفت: مأموران در بازرسی از خودروی متهمان ۳۱ رأس گوسفند سرقتی را کشف کردند. همچنین متهمان نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن مشخص شد متهمان چوپان گوسفندان بوده و اقدام به سرقت آن از مالک گوسفندان کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان ۳۵ و ۳۰ سال سن داشتند به همراه پرونده تشکیل شده روانه دادسرا شدند. مالک گوسفندان نیز مورد شناسایی قرار گرفته و احشام مسروقه به آنان تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.