رئیس بسیج اساتید گفت: مراسم سالروز شهادت شهید چمران و روز ملی بسیج اساتید با سخنرانی فرمانده کل سپاه و با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی‌ برگزار می شود.

مراسم سالروز شهادت شهید چمران با سخنرانی فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مردانی رییس بسیج اساتید کشور در نشستی که به مناسبت تشریح برنامه‌های مراسم روز ملی بسیج اساتید برگزار شد، گفت: ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با درخواست اساتید و تاکید رهبر معظم انقلاب و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده و هرساله اساتید با برگزاری برنامه‌های مختلفی این روز را گرامی می‌دارند و این روز فرصتی است برای بسیج اساتید که برنامه ها و اهداف خود را تبیین کنند.

رئیس‌ بسیج اساتید کشور تاکید کرد: امسال مراسم روز ملی بسیج اساتید با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی در سراسر کشور برگزار می شود. این مراسم در تهران و با حضور اساتید بسیجی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم چهارشنبه ۳۱ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۲ در ۸۰ دانشگاه کشور به صورت همزمان و با حضور اساتید بسیجی برگزار می‌شود. 

مردانی یادآور شد: فرمانده کل سپاه، وزیر علوم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ها، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی دیگر از مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید چمران گفت:  مراسم روز ملی بسیج اساتید با شعار «استاد بسیجی، جهاد تبیین و امیدآفرینی و کمک به ارتقای حکمرانی کشور» به عنوان شعار این مراسم در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.