منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دو نظامی این کشور بر اثر انفجار بمبی در استان صلاح الدین خبر دادند.

کشته و زخمی شدن ۲ نظامی عراقی بر اثر انفجار بمب

به گزارش  قدس آنلاین، یک منبع امنیتی عراقی امروز یکشنبه از کشته شدن یک نظامی ارتش عراق در پی انفجار بمب در صلاح الدین خبر داد.

بر اساس این گزارش، این منبع عراقی اعلام کرد که در حین عملیات بازرسی و بازگشایی مسیرها در منطقه الصینیه در شهر بیجی استان صلاح الدین، یک بمب در حین عبور نیروهای ارتش عراق منفجر شد.

منبع مذکور افزود که در پی این انفجار یک نظامی کشته و یک نفر مجروح شد.

از سوی دیگر، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق، از حمله هوایی جنگنده های اف ۱۶ به عناصر تروریستی در شمال بغداد خبر داد و اعلام کرد که در این عملیات شماری ار تروریستها کشته و پناهگاه و مخفیگاه آنها منهدم شد.

همچنین ثابت محمد العباسی، وزیر دفاع عراق از هدف قرار دادن ۴ تروریست در شهر الطارمیه در شمال بغداد خبر داد.

وی گفت که نیروی هوایی عراق با جنگنده های اف ۱۶ خود، همچنان عامل ترس و وحشت تروریست های داعشی هستند و ۴ عنصر تروریست را در منطقه الطابی در الطارمیه در شمال بغداد هدف قرار دادند.

لازم به ذکر است که داعش سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش‌های عمده از این دو کشور متلاشی و شکست خورد، اما با این وجود هنوز هسته‌ها و بقایای آن در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی می‌زنند.

چندی پیش، اقلیم کردستان عراق از وجود بیش از ۵ میلیون مین و ماده منفجره برجای مانده از جنگ‌های چند دهه اخیر عراق خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.