سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از حضور تیم ملی در تورنمنت کافا انتقاد کرد.

احمدزاده: ۲ بازی تیم ملی را از روی خجالت نگاه نکردم/ متأسفانه دنیامالی بچه انزلی است!

به گزارش قدس آنلاین محمد احمدزاده، درباره حضور تیم ملی در تورنمنت کافا اظهار داشت: واقعیت این است که من از خجالت بازی تیم ملی برابر افغانستان و قرقیزستان را نگاه نکردم. متأسفانه فوتبال ما از مسیر خودش خارج شده است و شما می‌بینید که دیگر رقیبان ما در آسیا با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند و ما با چه تیم‌هایی روبه‌رو می‌شویم. متأسفانه فوتبال ما به قهقرا می‌رود.

وی در مورد اینکه آیا ایران شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت، تأکید کرد: به هیچ عنوان شانسی برای قهرمانی نداریم و با این شرایط حتی اگر به جمع چهار تیم هم راه پیدا کنیم، انگار قهرمان شده‌ایم. نمی‌دانم آقایان چه اهدافی را دنبال می‌کنند، ولی متأسفانه سیاست در ورزش و فوتبال ما بیش از حد دخیل شده است و با این وضعیت به جایی نمی‌رسیم.

سرمربی پیشین ملوان بندر انزلی راجع به شرایط ملوان که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است گفت: من شنیده‌ام که قرار است آقای دنیامالی نماینده شهر انزلی، یک اسپانسر جدید و قوی بیاورد، ولی این ادامه یک مسیر روزمرگی است که یک فرد می‌آید و بعد از یکی دو سال یک نفر دیگر جایگزین او می‌شود. نماینده شهر باید این روزمرگی را تبدیل به یک ثبات برای ملوان کند، چون ملوان نمی‌تواند با این روش روزهای خوبی را تجربه کند. لیاقت هواداران این تیم و مردم انزلی این است که باشگاه مورد علاقه آنها یک وضعیت باثبات داشته باشد.

احمدزاده در خاتمه تصریح کرد: وظیفه دنیامالی این است که در مهمترین باشگاه انزلی ثبات ایجاد کند و اگر این کار را انجام ندهد از وظایف اصلی‌اش تخطی کرده‌ است. ملوان پدیده‌ای است که در زندگی مردم انزلی رسوخ کرده است و آقایان نمی‌توانند با این تیم بازی کنند. متأسفانه آقای دنیامالی بچه انزلی است، ولی او باید بداند که اگر چشمش را روی ملوان ببندد و در این تیم ثبات ایجاد نکند مردم هم در انتخابات چشم‌شان را روی او خواهند بست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.