سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: قرارداد آماده سازی اراضی ۵۶۰ هکتاری برای اجرای زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی منعقد شده است.

انعقاد قرارداد آماده سازی سایت ۵۶۰ هکتاری قم/ اتصال بیش از ۱۸ هزار متقاضی مسکن به پیمانکاران

به گزارش قدس انلاین، حسین زنجیرانی فراهانی صبح دوشنبه ۲۹ خردادماه، در دومین جلسه شورای تامین مسکن استان که به ریاست استاندار قم برگزار شد بیان کرد: قرارداد آماده سازی و تامین روشنایی و برق سایت ۵۶۰ هکتاری منعقد شده است و به زودی شاهد اجرای تاسیسات زیرساختی و زیربنایی در این سایت خواهیم بود.

وی افزود: در سایت ۵۶۰ هکتاری با بیش از ۴۲ پیمانکار برای ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی قرارداد منعقد شده است و تا کنون ۱۸ هزار نفر متقاضی به پیمانکاران متصل شده اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم توضیح داد: در هفته گذشته قرعه کشی ۶ هزار متقاضی دیگر انجام شد و تا دو هفته دیگر این تعداد از متقاضیان به پیمانکاران متصل خواهند شد و مابقی این افراد با انجام فرایند قرعه کشی به پیمانکاران متصل خواهند شد.

وی تصریح کرد: کلیه افرادی که در موعد مقرر نسبت به واریز ۸۰ میلیون تومان آورده نقدی اقدام کرده‌اند در سایت ۵۶۰ هکتاری تخصیص پروژه خواهند شد.

به گفته دبیر شورای تامین مسکن استان قم، در اراضی ۵۶۰ هکتاری حدود ۲۷ هزار واحد مسکونی آپارتمانی احداث و برای سایر متقاضیان که در مراحل قبل واریز وجه نداشتند یا وضعیت پروفایل آنها تایید نهایی است، در اراضی طایقان و قنوات خانه ویلایی احداث می شود.

گفتنی است بر اساس برنامه ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی، ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در تعهد استان است که از این تعداد ۱۷ هزار در بافت‌های فرسوده، چهار هزار در روستاها، و مابقی آنها ذیل ثبت نام های عمومی در سطح شهر قم و سایر شهرهای استان احداث می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.