معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار و اجرای آن در سه مرحله فصل بهار و تابستان و همچنین سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ از اهداف طرح شهید روح الله عجمیان است.

اجرای طرح شهید عجمیان در ۳۵۰ مدرسه استان گیلان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر عباسی با برشمردن فعالیت های زیرپوشش این طرح اظهار داشت: تعمیرات میزو نیمکت، رنگ آمیزی دیوار کلاس ها و محوطه مدرسه، مرمت جزئی در عایق سازی سقف ها ، بهسازی سرویس های بهداشتی و شاداب سازی نمازخانه های مدارس گوشه ای از فعالیت های این طرح است. وی در بخش دیگری از سخنانش به مراحل مختلف اجرای طرح شهید عجمیان در نوروز ۱۴۰۲ ، تابستان و سال تحصیلی آینده خاطرنشان کرد: به منظور بهسازی، تعمیر و شاداب سازی محیط مدارس توسط دانش‌آموزان و با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های مختلف فرهنگی همچون اردوهای جهادی بسیج نسبت به انجام وظایف خطیر محوله در راستای پروژه مهر ۱۴۰۲ اقدام شده ، زمینه آغاز مهری بانشاط را برای دانش‌آموزان فراهم می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در این طرح هر گروه یا نهاد محلی برای بهسازی و شاداب سازی یک یا چند مدرسه مشارکت می کند. همچنین تجهیزات مورد نیاز از طریق قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ساماندهی و تأمین می شود.

شهید عجمیان یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تاسی به سیره این شهید بزرگوار، قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه های جهادی در مدارس گذاشته است.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات  مختلف و متعدد چاقوی برخی اغتشاشگران به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریبرز نویدآذر ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    دبستان شهید انسانپرست اسالم نیاز مبرم به و میز و صندلی دانش آموز و رنگ امیزی دیوار ها و تعمیر موتورخانه ی شوفاژ ها و وسایل کمک اموزشی دارد.