مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، از ظهر فردا به وقت ایران در شهر استانبول برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی فرنگی ترکیه؛ نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی پنج وزن نخست عصر امروز به وقت محلی برگزار شد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که به صورت دوره ای و در یک گروه پنج نفره برگزار می شود، محمدمهدی جواهری با محمود تونجای، ‌ سرکان کشکین، شریف کلیچ و سروان جینار همگی از کشور ترکیه مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرمحمد یارمحمدزهی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آتش بکر از ترکیه می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۸ نفر برگزار می‌شود، سجاد ایمن طلب در دور اول با حسن اوراکجی از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ترکیه می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای و در دو گروه ۴ و ۳ نفره برگزار می‌شود، جمال اسماعیلی با حلیل ایلاشلان از ترکیه، تونجای وزیرزاده از آذربایجان و صالح آیدین از ترکیه مبارزه می‌کند. رسول گرمسیری دیگر نماینده کشورمان نیز به مصاف حسن کلینج از ترکیه و اریک زیلواسی از مجارستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۲ شرکت کننده دارد، حامد عبدولی در دور اول با موهیتین شار ار ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف مصطفی اولجو از ترکیه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.