۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 885722

علیپور یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه ژیل ویسنته است اما با توجه به اینکه این باشگاه به دنبال درآمدزایی از بازیکن ایرانی خود است امکان دارد او را با یک قیمت مناسب بفروشد.

آقای گل به باشگاه پرسپولیس رفت!

به گزارش قدس آنلاین، علی علیپور آقای گل سابق لیگ برتر روز گذشته به همراه برادرش در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد. او قصد ملاقات رضا درویش را داشت اما او حضور نداشت. در همین راستا علیپور بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت محل را ترک کرد. آنچه مشخص است علیپور برای مسائل مربوط به طلبش به باشگاه پرسپولیس نرفته بود از این جهت که او کل طلبش را در چند فقره چک در ابتدای سال از درویش گرفته بود.

اینکه حالا چرا علیپور درخواست ملاقات با مدیریت باشگاه پرسپولیس را داشته است مشخص نیست. علیپور یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه ژیل ویسنته است اما با توجه به اینکه این باشگاه به دنبال درآمدزایی از بازیکن ایرانی خود است امکان دارد او را با یک قیمت مناسب بفروشد. شاید علیپور خواسته درمورد بازگشتش به پرسپولیس و شرایط انتقالش به این تیم با درویش صحبت کند. مطمئنا یحیی گل‌محمدی از بازگشت علیپور استقبال خواهد کرد، مخصوصا اینکه سرخپوشان این فصل لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش‌رو دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.