معاون بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای صدور ضمانت‌نامه وام‌های بانکی زنان سرپرست خانوار از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون اقداماتی انجام گرفته که این تلاش‌ها باید تا مرتفع شدن موانع ادامه یابد.

تلاش برای صدور ضمانت نامه وام های بانکی زنان سرپرست خانوار

به گزارش قدس آنلاین، معصومه فلاحیان معاون بررسی‌های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست بررسی چالش‌های صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار که امروز در این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: برای صدور ضمانت‌نامه بانکی زنان سرپرست خانوار از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، اقداماتی انجام گرفته اما باید این تلاش‌ها تا مرتفع شدن موانع ادامه یابد.

وی افزود: در بررسی درخواست‌های زنان سرپرست خانوار که با مشکلات عدیده‌ای درگیر هستند با موضوع ضمانت وام‌های خوداشتغالی مواجه هستیم که یکی از دغدغه‌های مهم زنان سرپرست خانوار و کارآفرین است.

دبیر ستاد ملی زن و خانواده بیان کرد: اشتغال‌آفرینی بانوان سرپرست خانوار نیاز به تسهیل‌گری بانک‌ها دارد که در این راستا فرآیند صدور ضمانت‌نامه برای دهک‌های پایین با هماهنگی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون انجام شده اما برای رسیدن به این مطلوب نیاز به همکاری همه‌جانبه بانک‌های مرتبط با این صندوق است.

در این نشست که نمایندگانی از بانک مرکزی، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، هفت بانک مرتبط و سازمان بهزیستی حضور داشتند، چالش‌های اعطای ضمانت‌نامه به بانوان کارآفرین سرپرست خانوار و حمایت‌های بانکی جهت اعطای تسهیلات خوداشتغالی، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.