مجمع جهانی بیداری اسلامی، با صدور بیانیه‌ای، حمله نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی، حمله نظامیان صهیونیست به جنین را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که به شهادت ۴ تن و زخمی شدن تعدادی  از مردم مظلوم فلسطین منجر شد محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این حملات وحشیانه بخشی از همان تروریسم سازمان یافته است که با حمایت غرب و آمریکا توسط این رژیم سفاک انجام می شود و بدون شک تمام نهادها و سازمانهای حقوق بشری و بین المللی که فقط نظاره گر این گونه جنایات هستند باید پاسخگو باشند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف ترین موقعیت خود در منطقه و جهان قرار دارد و با این حملات و جنایات علاوه بر اینکه نفرت بیشتر جهان را به دنبال دارد بلکه تیر خلاص بر پیکره نظام نامشروع خود خواهد زد.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی می داند که این حملات بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت و مردم و ملت شجاع فلسطین بار دیگر پاسخی دندان شکن به آنها خواهند داد.

در پایان بیانیه، مجمع جهانی بیداری اسلامی این جنایات وحشیانه و تروریسم دولتی را به شدت محکوم نموده‌ و از تمام کشورهای جبهه مقاومت و جهان اسلام خواسته است که اتحاد خود را در برابر دسیسه‌ها و اقدامات این رژیم شیطانی حفظ نمایند و با عزمی راسخ به مبارزه علیه تروریسم و رژیم غاصب صهیونیستی برخیزند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.