رییس سازمان بسیج اساتید کشور از دیدار روز گذشته خود با رهبر انقلاب و ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان خبر داد.

گزارش رئیس سازمان بسیج اساتید به رهبر انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مردانی، رییس سازمان بسیج اساتید، در مراسم بزرگداشت روز ملی اساتید در دانشگاه تهران از دیدار روز گذشته خود با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: روز گذشته به همراه سردار سلیمانی خدمت رهبر انقلاب حضور یافتیم و گزارشی از این همایش ملی و عملکرد بسیج اساتید در سال گذشته ارائه کردیم.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند سلام‌ من را به همه اساتید بسیجی و شرکت کنندگان در این مراسم برسانید.

مردانی با اشاره به اینکه زمانی که کشور درگیر جنگ بود، استاد بسیجی مانند شهید چمران لزوم حضور خود را در جهاد اصغر دانست، افزود: 42 سال از  آن دوران می گذرد جنگ سخت به برکت خون شهیدان با پیروزی پایان یافت اما دشمن جنگ فرهنگی و نرم را علیه ایران آغاز کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید خاطرنشان کرد: جنگ فرهنگی، فشارهای سیاسی، حقوقی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و به تعبیر رهبر انقلاب قتل عام فرهنگی در کنار تحریم در دستورکار دشمن قرار گرفت اما انقلاب اسلامی با جشن 40 سالگی خود آنها را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه ناکامی همراه با عصبانیت دشمن او را به تهدیدات سخت علیه ایران واداشت و گفت: امروز دشمن با جنگ روانی، سایبری و به طور کلی  جنگ شناختی به دنبال انحراف اذهان و به دست گرفتن افکار عمومی به خصوص اذهان دانشجویان ما است.

مردانی ادامه داد: استاد بسیجی با پیروی از شهید چمران در جنگ شناختی و رسانه ای  دشمن که هدف و میدان اصلی خود را دانشگاه تعریف کرده با جهاد تبیین به تبیبن و روشنگری شبهات و پاسخگویی به ابهامات می پردازد. اساتید بسیجی در حوادث سال گذشته در سر کلاس های درس و در بحث های تبیینی پیشگام بودند و با تشکیل جبهه جهادگران تبیین با حضور بیش از هزار و صد نفر از جهادگران در این خصوص فعالیت می کنند.

وی به برخی از اقدامات این سازمان اشاره کرد و گفت: کمک به نظام حکمرانی و تشکیل شوراهای تخصصی ظرفیتی را ایجاد کرده است که این سازمان بتواند به دولت کمک کند. کمک به آموزش عالی برای تحول و تشکیل حکمرانی آموزش عالی از دیگر اقدامات است.

رئیس سازمان بسیج اساتید تحقق شعار سال و کمک‌ به دولت در زمینه مهار تورم با ارائه شاخص ها و زمینه های علمی آن را از دیگر رویداهایی دانست که بسیج اساتید آن را دنبال می کند.

مردانی خاطرنشان کرد: رصد عملکرد حکمرانی و تذکر به مسئولان پس از بررسی عملکرد شان با عنوان رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه از راهبردهای بسیج اساتید است.

وی با اشاره به اقدامات دولت افزود: دولت انقلابی با عملکرد خود در سیاست خارجی با نگاه به تقویت جبهه مقاومت و و دیپلماسی فعال در کنار دیپلماسی میدان موفقیهایی را کسب کرد که امیدواریم ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.