برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد آغاز شد.

برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، آیین افتتاحیه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد، امروز چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران و جمعی دیگر از مدیران و مسؤولان و همچنین ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو کانون های فرهنگی تربیتی کمیته امداد در محل سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته استان تهران،  در این مراسم بیان کرد: این مراسم آغاز بسیار خوبی در آخرین روز از بهار است و امیدوارم که بتوانیم در آغاز فصل تابستان از برنامه های اوقات فراغت استفاده کامل کنیم و امید که با این اتفاقات حرکتی به سوی رشد و شکوفایی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای تقویت استعدادها و مهارت‌هاست و ما ضمن اینکه به بحث تحصیل توجه می‌کنیم به موضوع آموزش کار، مهارت و زندگی نیز توجه داریم زیرا معتقدیم همه موضوعاتی که در زندگی افراد مؤثر است باید رشد کند.

پرپنچی افزود: کمیته امداد دانش‌آموزان توانمندی را در مجموعه خود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کند. بحث‌های اردویی و اوقات فراغت از موضوعاتی است که باید در کنار تحصیل به آن توجه کرد. بسیاری از دانش‌آموزان مهارت‌های نهفته‌ای دارند که باید در همین زمان اوقات فراغت بالفعل شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: در تلاشیم تا اوقات فراغت را برای مناطق کم برخوردار غنی کنیم. ما برای همه دانشجویان و دانش‌آموزان خود برنامه‌هایی برای توانمندسازی داریم که مهارت آموزی و نخبه پروری یکی از این برنامه‌ها، است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.