فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی سراوان مقدار ۴۸۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم از نوع شیشه کشف کردند.

کشف ۵۱۲ کیلو مواد افیونی در سراوان

به گزارش قدس انلاین،  سردار " دوستعلی جلیلیان " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان سراوان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال و جابه جایی محموله بزرگ مواد مخدر را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در نهایت محل اختفاء قاچاقچیان در یکی از روستاهای شهرستان سراوان شناسایی و در یک عملیات ویژه و منسجم پلیسی، دو نفر قاچاقچی مسلح دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیر شده، ماموران انتظامی مقدار ۴۸۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم از نوع شیشه به همراه یک قبضه سلاح کلت،۴ تیغه خشاب کلت، ۲ عدد گلوله آرپی جی و ۲ دستگاه بی سیم دستی کشف کردند.

سردار جلیلیان در خاتمه بیان داشت: از قاچاقچیان مسلح یک دستگاه خودروی پژو، یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.