نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بعد از یک وقفه پنج ماهه به علت تعمیرات در بروجرد مستقر شد.

بالگرد اورژانس هوایی در بروجرد مستقر شد

به گزارش قدس انلاین، عباس گودرزی پنجشنبه در حاشیه بازگشت بالگرد اورژانس هوایی بروجرد به آشیانه در جمع خبرنگاران افزود: بعد از پیگیری‌های فراوان و مساعدت شرکت هلیکوپترسازی ایران و اورژانس هوایی کشور کار خدمات رسانی اورژانس هوایی شهرستان به مردم آغاز شد.
وی اظهارکرد: اورژانس هوایی در شرایطی سخت و حوادث که نیاز به اقدام فوری باشد می‌تواند باعث آرامش خاطر و خدمات رسانی به مردم شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار دیگر مولفه‌های درمانی شهرستان اورژانس هوایی باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.
گودرزی اضافه کرد: بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) با تجهیزات درمانی خوب و به زودی بیمارستان کوثر با تجهیزات جدید وارد عرصه خدمات رسانی به مردم می‌شود.

وی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) و افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری که از تک رشته‌ای به سه رشته ارتقاء داشته و در آینده نیز ۲ رشته مامایی و فوریت‌های پزشکی نیز اضافه خواهد شد و همچنین اخذ موافقت اصولی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی بروجرد می تواند زمینه ای برای تحقق مطالبه مردم برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی باشد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.