فرمانده سابق دانشکده‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر این باور است که یک ائتلافی وجود وجود دارد که به صورت سازمان یافته با این رژیم می‌جنگد.

ژنرال صهیونیست: یک ائتلاف سازمان یافته با اسرائیل می‌جنگد

به گزارش قدس آنلاین، «گرشون هکوکین» فرمانده سابق دانشکده‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و از ژنرالهای این رژیم ضمن اذعان به شکست تل‌آویو در برابر گروههای مقاومت، گفت که «اسرائیل در کرانه باختری، با یک تحول راهبردی روبرو است».

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از هکوکین گزارش داد، آنچه صبح روز دوشنبه در جنین رخ داد، بی‌سابقه بود؛ زیرا مسئله، فقط تیراندازی «چند فرد مسلح به سمت خودروهای اسرائیلی نبود، بلکه یک جنگی بود که بیش از صد فرد مسلح در آن شرکت داشتند».

وی همچنین بر این باور است که یک بلوک وجود دارد که «به صورت سازمان یافته با اسرائیل می‌جنگد». منظور این فرمانده صهیونیست، حملات نظامیان این رژیم به اردوگاه جنین بود که به دنبال آن، با انفجار بمبهای دست‌ساز، هفت نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

پس از این حادثه، سه مبارز فلسطینی، در نزدیکی شهرک صهیونیستی «عیلی» واقع در شمال رام الله با سلاح به سمت صهیونیستهای حاضر در یک پمپ بنزین تیراندازی کردند که به دنبال آن، چهار اسرائیلی به هلاکت رسیدند و چد نفر دیگر هم زخمی شدند.

وبسایت عبری «واللا» نیز گزارش داد، کمین نیروهای فلسطینی برای نظامیان اسرائیلی در اردوگاه جنین و عملیاتهای مقاومت در کرانه باختری، «قواعد بازی را تغییر داده است. این حادیه، اوج تازه‌ای از تنش در منطقه است».

پس از هلاکت چهار اسرائیلی، رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی به شدت در وحشت و ترس به سر می‌برند. برخی از منابع صهیونیستی نیز به تازگی گفتند که ارتش این رژیم، خواستار از سرگیری حملات هوایی به نیروهای مقاومت فلسطین است.

ناظران می‌گویند که رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد؛ چرا که با عملیات جنین و رخدادهای کرانه باختری، عملا قدرت مانور نیروی زمینی این رژیم از دست رفته است و مانند گذشته نمی‌توانند به آسانی به مناطق مختلف فلسطین یورش ببرد. حمله هوایی اخیر به یک خودروی فلسطینی که به شهادت سه نفر منجر شد، مهر تأییدی بر این فرضیه است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.