فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۷۶ گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف گوشی‌های هوشمند سرقتی توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار  مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۷۶ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته و دو عملیات جداگانه شدند .

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین کنترل خودروهای در حال خروج از کشور به یک دستگاه تریلی مشکوک و پس از توقیف و بازرسی آن موفق شدند ۲۹ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمت کابین راننده جاساز شده بود را کشف نمایند .

سرتیپ دوم مجید شجاع تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را ۵ میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد نمودند و مرزبانان متهمان را به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند .

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان در راستای جلوگیری از اموال هموطنان گفت : مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روزی از مرزهای استان حراست و پاسداری می نمایند و قاطعانه در برابر هرگونه قاچاقی ایستاده اند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.