سرمربی پرسپولیس می‌گوید لئاندرو پریرا در تیم پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد.

گل‌محمدی: تا 48 ساعت اخبار خوبی می‌شنوید!

یحیی گل‌محمدی پس از ترک ساختمان باشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه پیرامون نقل و انتقالات بود و همچنین لیستی که دادیم برای خرید بازیکنان و تمدید قرارداد و شروع تمرینات و اردو و برنامه ریزی برای تمرینات.

او در پاسخ به این سوال که آیا لیست را تحویل رضا درویش داده، گفت: بله، لیست را تحویل دادم.

وی در مورد تغییرات پرسپولیس توضیح داد: اسم نمی‌توانم بیاورم اما شاکله و اسکلت‌بندی تیم را قرار است حفظ کنیم و در کنارش چند بازیکن جذب کنیم.

یحیی راجع به ادامه کار پریرا گفت: او با ماست و کارش را ادامه می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت بیرانوند اظهار داشت: بالاخره مصدومیتی دارد و یک مقدار طولانی است اما فکر نکنم در نهایت مشکلی باشد.

گل‌محمدی درباره کیفیت چمن ورزشگاه کاظمی عنوان کرد: من اطلاعی ندارم اما کیفیت چمن باید خوب باشد چون اخیرا فشاری نبوده. بحث زمین تمرین دوم است که بارها به باشگاه گفتم.

او در خصوص افزایش سهمیه بازیکن خارجی گفت: در هر پستی که به بازیکن خارجی احتیاجی باشد، بازیکن خواهیم کرد.

یحیی در مورد کیفیت و خرید بازیکنان عربستانی پاسخ داد: آنها برنامه دارند و می‌خواهند در آسیا موفق باشند و برنامه ریزی خیلی خوب و مدونی دارند تا هم فوتبالشان رشد کند و هم در بخش گردشگری، صنعت آنها پیشرفت کند. اینجا هم قوانینی وضع می‌کنیم برای اینکه تیم‌های ایرانی را ضعیفتر کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره تعداد بازیکنان خروجی گفت: تعداد آنها را هم نمی‌توانم بگویم. شما دنبال عدد هستید؟

گل‌محمدی همچنین افزود: در نقل و انتقالات بستگی به این دارد که شما بتوانید کسی را بگیرید یا نه، ما اسامی را دادیم اما مشخص نیست که بخریم یا نه. با خرید بازیکنان، نفرات خروجی هم مشخص می‌شود.

وی در خصوص نگرانی هواداران و برنامه ریزی اردو، گفت: ما هفتم تمرینات را شروع خواهیم کرد، نگرانی هست چون نه بازیکنی تمدید شده و نه بازیکنی جذب شده. الان هم در این مورد جلسه داشتیم و احتمالا امروز - فردا اخبار خوبی درباره خرید بازیکن جدید یا تمدید منتشر شود. اما کلا دیر است، اینکه یک هفته ده روز منتظر بازیکنان باشیم و دیر اضافه شوند، خوب نیست. شما وقتی می‌خواهید تمرینات را شروع کنید، باید همه بازیکنان باشند تا بدنسازی را شروع کنید و هماهنگی تاکتیکی داشته باشید. اینکه کسی 10 روز دیر بیاید، کار تیم لنگ خواهد شد. نگرانی من این است که وقتی می‌خواهیم تمرینات را شروع کنیم، همه کنار هم باشند. فکر کنم ما زمان را از دست دادیم.

یحیی در مورد جدایی محمد محمدی عنوان کرد: محمد از دوستان خوب و همبازیان خوب ما بود و از او تشکر دارم. واقعا کمک زیادی کرد، به خصوص در نقل و انتقالات و واقعا هم اطلاعی ندارم چرا این اتفاق افتاد اما برایش آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی سرخپوشان در خصوص وضعیت امید عالیشاه گفت: او در لیست تمدیدی ما هست.

وی در پایان در خصوص عیسی اظهار داشت: بچه‌ها در لیست هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.