معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تلاش و برنامه‌ریزی برای جبران خلاء تجهیزاتی کارگاه‌های هنرستانی و آزمایشگاه‌های مدارس خبر داد.

کارگاه‌های هنرستانی و آزمایشگاه‌های مدارس تجهیز ‌می‌شوند

محمدمهدی کاظمی با بیان اینکه برای سال تحصیلی آینده حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در مقطع متوسطه اول و دوم (شاخه‌های نظری، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش تحصیل خواهند کرد، گفت: اگر بتوانیم روند پوشش تحصیلی را تداوم ببخشیم، احتمال افزایش در این تعداد وجود دارد.

وی در پاسخ به این که آیا آموزش متوسطه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ با کمبود فضا مواجه است یا خیر، اظهار کرد: الحمدلله با کسری فضا مواجه نیستیم، موضوع اصلی ما خلاء تجهیزاتی کارگاه‌ها در هنرستان‌ها و آزمایشگاه‌ها در مدارس است.

معاون آموزش متوسطه افزود: ضرورت دارد هرچه سریعتر این کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها تجهیز شود تا اهداف آموزشی که رویکرد شایستگی‌محور دارد تحقق یابد، اما متاسفانه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها چندان فعال نیستند و ضعف تجهیزاتی داریم.

کاظمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجموعه وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، بتوانیم این خلاء را جبران کنیم.

منبع: پانا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.