بر اثر تیراندازی در یک مهمانی خیابانی در شهر سگینو در ایالت میشیگان، دستکم دو تن کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

تیراندازی در میشیگان ۲ کشته و ۱۵ زخمی به جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، پلیس ایالتی اعلام کرد بر اثر تیراندازی در یک مهمانی خیابانی در شهر سگینو در ایالت میشیگان، دستکم دو تن کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

براساس این گزارش، بررسی‌های اولیه از این حادثه نشان می‌دهد که پس از درگیری بین چند نفر از مهمانان ، باعث شد دیگر مهمانان شروع به تیراندازی کنند. پلیس دستکم ۵ نوع اسلحه متفاوت را در محل حادثه کشف کرده است.

کشته شدگان حادثه جوانی ۱۹ساله و یک زن ۵۱ ساله هستند. مجروحان نیز برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. برخی از این مجروحان بر اثر تیراندازی داخل مهمانی زخمی شده و برخی دیگر هنگام تلاش برای فرار از محل حادثه به خودروها برخورد کرده‌اند.

تاکنون گزارش بیشتری در این باره منتشر نشده است.

بالا گرفتن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا تا حدی است که هر هفته شاهد تیراندازی‌های خونین در نقطه‌ای از ایالات متحده هستیم. این تیراندازی‌ها در مکان‌های عمومی مانند مدارس، مراکز خرید و کلیساها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

گفته می‌شود آمار بالای تیراندازی‌ها در آمریکا موجب اضطراب و ناامنی مردم شده و بحث‌های سیاسی زیادی را به راه انداخته است. منتقدان افراطی‌های جمهوری‌خواه حامی سلاح را به همکاری خیانت‌آمیز با لابی‌های اسلحه متهم می‌کنند.

گفتنی است از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون حدود ۱۴ هزار نفر در خشونت‌های مسلحانه در آمریکا کشته شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.