رسانه سعودی اسپورت نوشت که النصر قصد ندارد برای فصل جدید، بازیکن آسیایی جذب کند.

تصمیم النصر،مهدی طارمی را به الهلال نزدیک کرد

به گزارش قدس آنلاین در شرایطی که تیم های عربستانی با خریدهای جذاب و گران قیمت، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را تحت تأثیر قرار داده اند، حالا خبر رسیده که تیم کریستیانو رونالدو قصد ندارد بازیکن آساییی به خدمت بگیرد.

طارق سعد، روزنامه نگار عربستانی و نزدیک به باشگاه النصر، مدعی شده که مدیریت باشگاه تصمیم جالبی برای جذب بازیکنان جدید در نظر گرفته است. او مدعی شد که این تیم قصد دارد هشت بازیکن خارجی با ملیت های متفاوت و غیرآسیایی جذب کند.

با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ها اجازه داده برای حضور در لیگ قهرمانان، پنج بازیکن با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی را به مسابقات فصل بعد بیاورند، باشگاه های حاضر در این پیکارها، معمولا یک بازیکن آسیایی را برای پر کردن سهمیه مذکور به خدمت می گرفتند.

اما اکنون خبر رسیده که النصر تمایلی به داشتن بازیکن آسیایی برای فصل بعد ندارد و قصد دارد تا هشت بازیکن خارجی با کیفیت را در فهرست فصل بعد خود قرار دهد که این موضوع نشان دهنده جدایی قطعی جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی در هفته های پیش رو است.

النصر که فاصله زیادی تا امضای قرارداد با مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر ندارد، حکیم زیاش را نیز به عنوان هدف بعدی خود قرار داده است و توافق با این ۲ بازیکن قطعی است. در حال حاضر، بازیکنانی مانند رونالدو، داوید اوسپینا، آلوارو گونزالس، گیسلین کونان، گونزالو مارتینز و اندرسون تالیسکا در ترکیب زردپوشان شهر ریاض حضور دارند.

وب سایت سعودی اسپورت نیز با بازتاب این خبر، تصمیم النصر را به سود الهلال قلمداد کرده و مدعی شده است که دیگر تیم شهر ریاض اکنون می تواند با خیال راحت به سراغ مهاجم ایرانی پورتو برود.

این رسانه نوشته است که  به دلیل کمیاب بودن بازیکنان آسیایی با کیفیت و نبود گزینه مناسب در بازار تابستانی، تمایلی به جذب بازیکنان آسیایی ندارد.

سعودی اسپورت اضافه کرده است: تمایل النصر به عدم جذب بازیکن آسیایی در نقل و انتقالات تابستانی، هدیه ارزشمندی برای الهلال است تا به دور از رقابت با النصر، برای جذب مهدی طارمی، بازیکن ایرانی پورتو تلاش کند.

پیش از این، اکرم کونور، خبرنگار ترکیه ای مدعی شده بود که سه تیم النصر، الهلال و الاهلی به دنبال جذب مهدی طارمی هستند.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.