معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۶ مصدوم در واژگونی پژو پارس و یک مصدوم در کارگاه تولیدی امدادگران زنجانی را به صحنه حادثه کشاند.

۶ مصدوم در حادثه واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین - زنجان

به گزارش قدس آنلاین، غفور آقاجانلو ظهر امروز (۵ تیر ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با مشاهده یک فقره تصادف در  کیلومتر ۹۹ لاین شمالی آزادراه زنجان - قزوین توسط سرپرست جمعیت هلال‌احمر این گزارش ساعت ۸:۳۵ به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه جاده‌ای صنعت‌کار شهرستان ابهر همراه با آمبولانس و ست نجات برای مصدومان واژگونی پژو پارس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر اقدام به ثبت صحنه حادثه کردند و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: این حادثه در صحنه فوتی نداشت.

آقاجانلو از وقوع حادثه‌ای دیگر در شهرک صنعتی تولید کفش هیدج خبرداد و افزود: گزارش این سانحه ساعت ۹:۳۰ توسط اورژانس به هلال‌احمر اطلاع داده شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه نیز بر اثر برخورد زنجیر بالابر با سر کارگر مشغول به‌کار این فرد ۴۶ ساله مصدوم و بیهوش شده بود، گفت: نجات‌گران مصدوم را از طبقه بالا به پایین رهاسازی و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

آقاجانلو از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.