رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری لرستان از راه‌اندازی اتاق سرور مرکز مدیریت راه‌ها در این استان خبر داد.

راه‌اندازی اتاق سرور مرکز مدیریت راه‌ها لرستان

به گزارش قدس انلاین،  امیر دالوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران به گزارش عملکرد اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات راهداری لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد امنیت در شبکه داخلی و ارتباطات رایانه‌ای در میان‌مدت و بلند مدت تعمیر و نگهداری سخت‌افزارها در میان‌مدت از اهداف مهم سازمانی این اداره است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری خرید، راه اندازی و پشتیبانی دوربین‌های نظارت تصویری پایانه بار خرم آباد، دریافت مجوز برگزاری مناقصه سامانه نوبت دهی پایانه بار، راه اندازی و ایجاد لینک و ارتباط مخابراتی بین اداره کل و پایانه بار برای پایش دوربین‌های نظارت تصویری پایانه بار و ایجاد ارتباط شبکه داخلی اینترانت بین اداره کل و پایانه بار خرم آباد انجام شد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: راه اندازی ups اتاق سرور مرکز مدیریت راه‌ها استان، رفع مشکل نرم افزاری و سخت افزاری بیش از ۱۵۰ سیستم اداره کل و ۱۱ شهرستان استان و برون سپاری ارائه خدمات کارت هوشمند حمل و نقل و رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان از دیگر اقدامات شاخص این اداره در این مدت است.

دالوند به عقد شش قرارداد در زمینه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: این قراردادها شامل، پشتیبانی امنیت و زیر ساخت شبکه اداره کل و ۱۱ شهرستان، امن سازی و مقاوم سازی هادرنینگ و فایروال، تأمین و تجهیزات و خرید رایانه، پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری اداره کل و ۱۱ شهرستان استان، پشتیبانی دوربین‌های مدار بسته ماشین آلات و اداره کل و خرید ups دوربین مدار بسته اتاق سرور ماشین آلات است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.