مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک خبر داد.

الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک

به گزارش قدس انلاین، حمیدرضا محمد حسینی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از بندر سیریک در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در سیریک اظهارداشت: با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران طرح بندر سیریک، موج‌شکن این بندر سال گذشته تکمیل شده است.

وی افزود: این طرح با ۵۱ هکتار مساحت، شامل احداث سکوی پهلوگیری، نصب ۲ اسکله و همچنین ۳ عدد رمپ شناور بوده که کار ساخت آن از اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

محمدحسینی تختی هدف از بازدید بندر سیریک را بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در این بندر تجاری عنوان کرد و گفت: از نیمه دوم تیرماه بحث آسفالت محوطه‌ها پیگیری و همچنین با تغییرات ساختاری در جابجایی اسکله‌های این بندر یک اسکله ۱۷ متری و یک اسکله ۳۰ متری دیگر به ظرفیت این بندر افزوده می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به تجربه حاصله از حضور معاونان اداره کل در سرعت بخشی به موضوعات مربوط به بندرگاه چند منظوره خمیر بیان داشت: تجربیات به دست آمده از حضور مستمر همکاران اداره کل در محل طرح گامی مهم برای رفع نیازهای موجود است و انتظار می رود همچون گذشته تا حصول نتیجه مثبت و آمادگی پروژه برای افتتاح کامل جلسات به شکل مداوم در بندرگاه سیریک تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.