فرماندار بروجرد از شناسایی بیش از ۱۹۰ واحد تولیدی راکد در این شهرستان خبر داد و گفت: یک واحد صنعتی در بروجرد حدود ۱۴ میلیارد تومان جریمه شد.

شناسایی ۱۹۰ واحد تولیدی راکد در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، مسلم مرادی ، اظهار داشت: بازرسی‌های روزانه ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت و نظارت بر توزیع و فروش محصولات فلزی در این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یک واحد صنعتی تولید و پردازش ورق آهن که مبادرت به فروش و توزیع ورق آهن یارانه‌ای دولت در بازار آزاد کرده بود شناسایی شد.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۱۳ میلیارد و ۹۱۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان برای این واحد تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای تحقق شعار سال و برنامه‌ریزی‌های مدون برای احیای واحدهای راکد و غیرفعال در نظر است با حمایت مدیران ارشد لرستان و سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع گام‌های مثبتی در بروجرد برداشته شود.

مرادی گفت: بیش از ۱۹۰ واحد تولیدی راکد توسط اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد شناسایی‌ شده و عارضه‌یابی آن‌ها توسط کارشناسان ذی‌ربط در حال انجام است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: این شهرستان با بیش از ۶۵۰ واحد صنعتی ثبت‌شده حدود ۴۰ درصد صنعت لرستان را پوشش می‌دهد که از این تعداد ۴۵۰ واحد در حال فعالیت و تولید هستند.

وی افزود: دولت خدمتگزار برای رونق تولید و اشتغال با تدوین سیاست‌های حمایتی صنعتی از قبیل رفع موانع تولید، ارائه تسهیلات کم‌بهره، تزریق سرمایه در گردش به واحدها، ثبت سفارش و فراهم‌نمودن بستر صادرات محصولات رقابت‌پذیر به‌عنوان مشوق و تکیه‌گاه تولیدکنندگان گام‌های مؤثری در مهار تورم و رشد تولید برداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.