سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای سه خودرو در جاده ترانزیت زنجان – قزوین چهار مصدوم بر جا گذاشت.

وقوع دو تصادف در جاده تزانزیت زنجان – قزوین ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع تصادف زنجیه‌ای در کیلومتر ۹۸ جاده ترانزیت زنجان – قزوین به ندای امداد بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند. 
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به برخورد سه دستگاه خودرو شامل پژو ۲۰۷، پراید و نیسان در این حادثه گفت: تیم‌های امدادی اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان حادثه کرده و ۲ نفر از آنها نیز توسط تیم‌های هلال احمر به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شد. 
وی با بیان اینکه سه مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تاکید کرد: رهاسازی و امدادرسانی به مصدومان این سانحه با ۲ ساعت تلاش بی وقفه امدادگران هلال احمر به پایان رسید.
وی به تصادف دیگری در کیلومتر ۴ جاده زنجان – قزوین اشاره کرد و افزود: در این سانحه یک دستگاه پراید واژگون و ۵ نفر نیز مصدوم شدند. 
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۲۱ دقیقه رخ داد که امدادگران اقدام به تثبت صحنه تصادف کردند و اورژانس مصدومان را به بیمارستان منتقل کرد.

پایان پیام/۲۳۰۸

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.