امروز هر اونس طلا در ۱۹۰۸.۸۵ دلار ثابت ماند، در حالی که هر اونس طلای آتی با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۹۱۶.۷۵ دلار در هر اونس رسید.

سقوط مجدد قیمت طلا/ آینده ۳۰۰هزار دلاری بیت کوین

به گزارش قدس آنلاین، پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره وجود دارد، قیمت طلا در روز پنجشنبه به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر معامله شد.

ترس از افزایش بیشتر نرخ های سود قیمت مس را نیز کاهش داد وعرضه این فلز در بازار به شدت افزایش یافت.

اظهارات پاول باعث افزایش بازدهی دلار و خزانه داری شد و در عین حال بر چشم انداز دارایی های بدون بازده مانند طلا و سایر فلزات تاثیر گذاشت. بازارها همچنین قیمت گذاری را با احتمال بیشتری برای افزایش نرخ در نشست بعدی فدرال رزرو در اواخر جولای آغاز کردند.

امروز هر اونس طلا در ۱۹۰۸.۸۵ دلار ثابت ماند، در حالی که هر اونس طلای آتی با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۹۱۶.۷۵ دلار در هر اونس رسید.

آینده ۳۰۰هزار دلاری بیت کوین

ویلی وو، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال اخیراً پیش بینی کرده است که با توجه به شرایط خاص بازار، قیمت بیت کوین می تواند به حدود ۳۱۰هزار دلار در هر سکه برسد.

وو توضیح داد: تخمین ۳۱۰هزار دلار به ازای هر بیت کوین واقعاً به این بستگی دارد که آیا این بازیگران نهادی سرمایه‌گذاری‌های خود را در مرحله نزولی یا صعودی بازار به کار می‌گیرند. برای یک مرحله نزولی، ممکن است شاهد کاهش تا حدود ۱۲۸هزار دلار باشیم، اما در یک حالت صعودی، BTC باید تا تقریباً ۴۰۰هزار دلار افزایش یابد.

منبع: اقتصاد آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.