امام جمعه کاشان گفت: حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین نقشه خاورمیانه جدید صهیونیست‌ها و نظام استکبار را از بین برد.

امام جمعه کاشان: حزب الله لبنان نقشه خاورمیانه جدید استکبار را از بین برد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن عید غدیر اظهار داشت: این عید یکی از بزرگترین اعیاد مسلمان است که باید ارزش و اهمیت ویژه ای به آن داد.

وی با اشاره به تلاش علما در زنده نگه داشتن فضائل عید غدیر ابراز داشت: علامه امینی در کتاب الغدیر خود که حاصل سال‌ها تحقیق او بود به نحو شایسته ای به این موضوع پرداخته است.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های استکبار و صهیونیست جهانی برای به انحراف کشاندن جوانان تصریح کرد: یکی از این راه‌ها استعمال مواد دخانی و مخدر است که جوانان را از دین جدا می‌کند.

وی با اشاره به نمایش برخی از آثار هنری در رسانه‌ها گفت: متأسفانه فیلمهای نمایش خانگی در کشور به نوعی ترویج استعمال مواد مخدر و دخانی به ویژه در بین زنان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه جهان مدیون تلاش‌های مقاومت و حاج قاسم سلیمانی در از بین بردن داعش است، خاطرنشان کرد: البته داعش دست نشانده و ساخته پرداخته آمریکا و اسرائیل است و آنها می‌خواستند با جنگ نیابتی اسلام را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی برای از بین بردن اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند، گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در تلاش برای پیاده کردن نقشه خاورمیانه جدید بودند که حزب الله لبنان تمام این نقشه‌ها را از بین برد.

امام جمعه کاشان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج افزود: ایشان در این پیام تاکید کردند باید اخلاق دینی را ترویج کنیم که در این بین والدین نقش مهمی در جامعه و خانواده دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.