مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: مرحله دوم پروژه عملیات دفع آب‌های سطحی بلوار شهید پارساییان حد فاصل میدان امام علی(ع) تا بلوار شهید موحدین اجرایی شد.

مرحله دوم عملیات دفع آب‌های سطحی در یزد اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، سید ابوالفضل کشفی اظهار داشت: پیرو اجرای مرحله اول پروژه هدایت آب های سطحی بلوار جانباز در کمتر از ۱۲ ساعت، مرحله دوم این پروژه در بلوار شهید پارساییان حد فاصل میدان امام علی (ع) تا بلوار شهید موحدین اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور جلوگیری از ورود روان آب‌ها به منطقه خیر آباد و عیش آباد انجام شده است، افزود: با اجرای این پروژه، در صورت بروز بحران و ورود آب به داخل شهر، آب از طریق کانال در دست احداث به کانال های پایین دست هدایت می شود.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد ضمن قدردانی از حمایت های شهردار یزد و اعضای شورای اسلامی شهر در زمینه تامین اعتبار این پروژه تصریح کرد: این پروژه حدود ۷ میلیارد ریال هزینه در برداشته که عملیات عمرانی آن آغاز شده و تا پایان تیرماه به اتمام می رسد.

کشفی، مهمترین عملیات عمرانی پروژه را شامل حفاری، بتن ریزی، ۲۰۰ متر طول کانال و ۲۰۰ متر لوله گذاری بیان کرد.

به گفته وی، مرحله سوم این عملیات در مرحله مطالعاتی است که پس از تهیه نقشه ها توسط مشاور و برگزاری مناقصه، انجام و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.