فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند ۵ نفره جاعل و کشف ٢٢ فقره کارت پایان خدمت جعلی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل کارت پایان خدمت از لرستان و استان‌های  همجوار به پلیس آگاهی استان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ۵ جاعل را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی در شهرستان خرم‌آباد دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ٢٢ فقره کارت پایان خدمت جعلی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دادگاه کیفری ٢ شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد، گفت: متهم ردیف اول به اتهام فراهم کردن موجبات معافیت دیگری از خدمت وظیفه عمومی از طریق مکتوم داشتن حقیقت و فریب به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم، متهمان ردیف دوم تا پنجم به همین اتهام به ٢ سال حبس تعزیری محکوم و متهمان ردیف ۶ تا ٢٧ به اتهام دریافت کارت جعلی پایان خدمت به  کیک سال حبس تعزیری محکوم که جهت ١۵ نفر از آنان یک سال حبس به مدت ٣ سال به حالت تعلیق ساده در آورده شده است.

الهی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی با پلیس با اشاره به ای کنکه اعمال مجرمانه کلاهبرداران و سودجویان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد، درصورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.