۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 889652

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد نسبت به حاشیه‌های که این روزها برای او ایجاد شده واکنش نشان داد.

کاوه: من مافیای لیگ کشتی نیستم

به گزارش قدس آنلاین، این روزها شایعاتی در خصوص مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد از سوی برخی افراد مبنی بر دخالت وی در لیگ یک کشتی منتشر مطرح شد. برخی مدعی شدند محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی و سرمربی تیم کشتی آزاد برای حضور نفرات در تیم‌های لیگ یک تصمیم می‌گیرد؛ وی این موضوع را صراحتا نادرست خواند. این امر اکنون به جایی رسیده که او از فدراسیون کشتی خواست مانع شایعه پراکنی‌ها شود.

کاوه در این خصوص گفت: کسی که این شایعات را مطرح کرده در حدی نیست که بخواهم جواب او را بدهم، اما برای صحت و سقم آن از کشتی‌گیران سوال کنید که آیا به آنها گفته‌ام به کدام تیم بروند یا نروند؟ حقیقت امر این است که کشتی‌گیران با من صحبت می‌کنند تا برای آینده کاری خود تصمیم بگیرند و من نیز دخالتی در تصمیم آنان ندارم. مشورت دادن و یا صحبت کردن با کشتی‌گیران برای چگونه عمل کردن است. آنها خودشان تصمیم قطعی را می‌گیرند.

وی بیان کرد: این افراد مریض و ترسو با تهمت و افترا زدن به من، درصدد جمع کردن برخی کشتی‌گیران در کنار خود هستند. این افراد تنها به فکر پول هستند و بنا دارند تا ضعف خود را به گردن دیگران بیندازند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ادامه داد: از فدراسیون می‌خواهم که به عنوان متولی این ورزش به موضوع ورود کند تا دیگر شاهد چنین تخریب و تهمت‌هایی از سوی برخی افراد نباشیم. ماجرا از سوی برخی شبکه‌های مجازی در حال انتشار است که اصلا واقعیت ندارد. هیچ وقت مافیای لیگ کشتی نبودم بلکه تنها به دنبال آن هستم تا مشورت لازم را به ورزشکاران آنان بدهم. برای واکاوی ماجرا باید به گزارش مسئولان لیگ کشتی توجه کرد تا ابعاد آن مشخص شود.

وی همچنین به رقابت رنکینگ‌دار مجارستان اشاره کرد و گفت: با تصمیم کادر فنی هفت آزادکار در اوزان‌های ۵۷، ۷۰ و ۷۹ و ۹۲ اعزام می‌شوند. امیرعلی آذرپیرا نیز بنا به تصمیم کادر فنی در یک وزن پایین‌تر و در ۹۲ کیلوگرم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بر این اساس نفرات ذیل به این رقابت‌ها که بعنوان مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود، اعزام خواهند شد:

۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان و میلاد والی‌زاده
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی و علی سوادکوهی
۹۲ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.