سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب گفت که جامعه جهانی باید سکوت خود در قبال جنایات رژیم اشغالگر را بشکند.

حماس: جامعه جهانی سکوت خود در قبال جنایات رژیم اشغالگر را بشکند

به گزارش قدس آنلاین، عبداللطیف القانوع گفت: افتخار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قتل تعداد زیادی از مردم ما از زمان تشکیل کابینه فاشیستی و افراطی او، نشان دهنده حجم و اندازه تروریسم سازمان یافته رژیم اشغالگر و کابینه خون ریز او علیه مردم فلسطین است.

وی افزود: این تجاوز فزاینده و کشتار سیستماتیک علیه مردم ما و افتخار نتانیاهو به آن، در جلوی چشم جهانی که ساکت و ناتوان از پاسخگو کردن سران رژیم اشغالگر و پایان دادن به ترور آنها است، انجام می‌گیرد.

سخنگوی حماس اضافه کرد: کابینه فاشیست نتانیاهو سیاست‌های تهاجمی و رفتار نازی خود را علیه مردم فلسطین اجرا و اعمال می‌کند و می‌طلبد که جامعه جهانی سکوت خود را بشکند، رژیم اشغالگر را مهار کند و به کشتار کابینه این رژیم علیه مردم ما پایان دهد.

پیش تر نیز حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تاکید کرده بود که اظهارات بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مبنی بر حمایت از تروریسم شهرک نشینان نشان دهنده مشارکت تمام سطوح سیاسی کابینه این رژیم در اقدامات تروریستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری است و این امر شهرک نشینان را به گسترش تجاوزهای خود علیه ملت فلسطین تشویق می‌کند.

کرانه باختری رود اردن به ویژه در طول یک ماه اخیر شاهد حملات شهرک نشینان صهیونیست به مناطق فلسطینی نشین بوده است که در جریان آن شمار زیادی از خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها و زمین‌های کشاورزی آنها توسط این شهرک نشینان به آتش کشیده شده است.

در این حملات بیش از یکصد فلسطینی زخمی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.