رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: امنیت پایدار مرزی موجب توسعه پایدار می‌شود و در این مسیر تلاش نیروهای امنیتی و نظامی ستودنی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی: امنیت پایدار زیربنای توسعه پایدار است

به گزارش قدس انلاین، ناصر عتباتی با همراهی تعدادی از معاونین قضایی و مدیران کل بازرسی و زندان‌های آذربایجان‌ غربی در دیدارهای جداگانه با سردار پورجمشیدیان، فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سردار خلیل‌زاده، فرمانده جدید قرارگاه شهید بروجردی دیدار و انتصاب آن‌ها را تبریک گفت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی در این دیدارها اظهار داشت: دستگاه قضایی استان در کنار حافظان امنیت برای بر قراری امنیت و آرامش مردم عزیز است.

وی گزارش مختصری از عملکرد دادگستری استان به ویژه اقدامات قاطع و موثر در کنترل اغتشاشات سال گذشته و برقراری امنیت ارائه و در مورد مبارزه با مفاسد نیز گفت: در مورد پرونده‌های فساد و کلان اقدامات ارزشمندی با کمک نیروهای عمل کننده صورت پذیرفته است که بسیار ارزشمند است.

عتباتی تاکید کرد: مسیر یکی است و همه سربازان ولایت هستیم و هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم و جلب رضایتمندی آنان و افزایش سرمایه‌های اجتماعی است.

رئیس شورای قضایی آذربایجان‌ غربی در ادامه به افزایش سرمایه‌های اجتماعی با نگاه ویژه به امر تولید و صنعت پرداخت و گفت: معادن و بازارچه‌های مرزی استان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رشد و رونق اشتغال و اقتصاد استان هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره برد.

عتباتی در ادامه به برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله معضل قاچاق هم اشاره و همکاری‌های دوجانبه را برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق خصوصاً در بحث مواد مخدر را خواستار شد.

وی گفت: امنیت پایدار مرزی موجب توسعه پایدار می‌شود و در این مسیر تلاش نیروهای امنیتی و نظامی ستودنی است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار گفت: احساس امنیت بسیار حائز اهمیت است و این امر با همکاری‌ها و هم افزایی همه نهادها میسر می‌شود.

سردار پورجمشیدیان افزود: تعاملات و تفاهمات بسیار خوبی در استان وجود دارد که باید هم ادامه یافته و هم تقویت شوند.

وی به حل مشکلات معیشتی مردم و کمک به اشتغال و اقتصاد قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه تاکید و آن را موجب بالا رفتن ضریب امنیتی استان و کشور دانست.

سردار خلیل زاده فرمانده قرارگاه شهید بروجردی نیز در دیدار با رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، به تقویت همکاری‌های بین ۲ مجموعه برای تامین امنیت مردم تاکید و همکاری بین دستگاه قضایی استان با نهادهای امنیتی و نظامی را مثال زدنی دانست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.