دادستان تهران گفت: ۱۰۰ هزار متر مربع مشتمل بر اراضی موقوفه، فضای سبز و ۲۳ ساختمان شش و هفت طبقه که به صورت غیر مجاز در منطقه ۱۹ ساخته شده بودند، تخریب و رفع تصرف شد.

دادستان تهران: ۱۷۰ واحد سازه غیرقانونی  تخریب شد

به گزارش قدس آنلاین، علی صالحی دادستان تهران اظهار کرد: ۱۰۰ هزار مترمربع مشتمل بر اراضی موقوفه، فضای سبز و ۲۳ ساختمان شش و هفت طبقه که به صورت غیرمجاز در منطقه ۱۹ ساخته شده بودند، تخریب و رفع تصرف شد.

وی اظهار کرد: در این مرحله از آزادسازی، با همکاری دادسرای ناحیه ۳۷ تهران (انفال و ثروت‌های عمومی)، نیروهای فاتب و شهرداری تهران، ساخت‌وسازهای غیر مجاز منطقه ۱۹، معروف به خلازیر از دست متصرفین خارج و رفع تصرف شد.

دادستان تهران گفت: در آزاد سازی این مرحله، ۲۳ ساختمان مجموعاً به تعداد ۱۷۰ واحد ساختمانی که به صورت غیر قانونی ساخته شده بودند توسط نیروهای حاضر در صحنه، تخریب و از دست سودجویان آزاد شده است.

بر اساس این گزارش، طرح ملی آزادسازی منطقه خلازیر از ساعت ۴ صبح دوشنبه ۱۲ تیرماه شروع شد و با تخریب کامل سازه‌های غیر قانونی، پایان یافت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    توروخدا خواهش می کنم شماره تماس پشمانی اونجای که با اطمان کامل گفتند تخریب شده برفستین بنده بامدرک بگم خدمتتوش لطفا شماره تماس بزارید