اکران‌های فیلم سینمایی «مصلحت» با شعار عدالت خط قرمز ندارد در شبکه اکران مردمی عمار آغاز شده است، فعالان فرهنگی می‌توانند این اثر را در مساجد، دانشگاه‌ها، فرهنگسراها و... به نمایش درآورند.

اکران «مصلحت» در مناطق فاقد سینما آغاز شد/ رونمایی از تیزر جدید

به گزارش قدس آنلاین، اکران‌های فیلم سینمایی «مصلحت» با شعار عدالت خط قرمز ندارد در شبکه اکران مردمی عمار آغاز شده است، فعالان فرهنگی می‌توانند این اثر را در مساجد، دانشگاه‌ها، فرهنگسراها و... به نمایش درآورند.

فیلم سینمایی «مصلحت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی و هنرمندی وحید رهبانی و تهیه شده در سازمان سینمایی سوره است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یکی از فرزندان مقامات عالی‌رتبه قضایی کشور در یک درگیری خیابانی درسال ۱۳۵۹ جوانی را به قتل رساند...»

فعالان فرهنگی جهت اکران این فیلم  می‌توانند درخواست خود را در سایت اکران مردمی به نشانی  https://ekranmardomi.ir/movie/Maslahat ثبت و یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس حاصل نمایند.

 ekranmardomi.ir (https://ekranmardomi.ir/movie/Maslahat) درخواست اکران و دانلود فیلم سینمایی مصلحت | اکران مردمی

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه  است. این فیلم روایت به قتل رساندن جوانی توسط فرزند یکی از مقامات بلندپایه قضایی در سال ۱۳۵۹ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.