رئیس اداره حقوقی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در سال گذشته حدود ۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشهد از خدمات رایگان  وکلای خراسان رضوی بهره مند شدند. 

بهره مندی ۶۰ مددجوی مشهدی از خدمات وکلای خراسان رضوی در سال گذشته 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا محمدنیا در خصوص برنامه های انجام شده کمیته امداد خراسان رضوی در هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: مراجعه حضوری به دادگستری شهرستان و ارسال پیامک های تبریک و تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط دادگستری از جمله برنامه بود. 

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در  شهرستان های گلبهار، فیروزه، باخرز، گناباد، گناباد، خلیل اباد، کاشمر، زاوه  جلسات مشارکتی با دادگستری برگزار و ضمن ارائه گزارش، در خصوص استفاده از ظرفیت مجازات های جایگزین و  وکلا و کارشناسان معاضدتی و سایر خدمات دادگستری توافقاتی انجام گرفت.  

وی افزود: در مشهد با حضور قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی جلسه ای مشترک با مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در محل مرکز وکلای خراسان رضوی برگزار شد و ضمن تقدیر  از خدمات رایگان مرکز به مددجویان تحت حمایت امداد، توافقاتی در جهت استفاده مددجویان از مشاوره حقوقی رایگان و بهره مندی از وکیل معاضدتی صورت گرفت. 

محمدنیا اعلام آمادگی برای آموزش حقوقی مددجویان تحت حمایت توسط مرکز وکلا را از دیگر توافقات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: طبق اعلام رئیس مرکز وکلای خراسان رضوی در سال گذشته حدود ۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشهد، خدمات رایگان دریافت کردند. 

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۷ مددجوی تحت حمایت در مشهد، جهت بهره مندی از وکیل معاضدتی به مرکز وکلای خراسان رضوی معرفی و از خدمات این مرکز بهره مند شدند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.