۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 890204

اگر تا به حال به سراغ لوازم برقی خانگی بوش رفته باشید از کیفیت بالای محصولات این برند با خبر هستید.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

شما با خرید لوازم خانگی بوش با خیال راحت‌تری می‌توانید از لوازم برقی در خانه استفاده داشته باشید و با احتمال خرابی کمتری روبه رو هستید. یکی از محصولات عالی بوش ماشین لباسشویی آن است که در ایران نیز امکان تهیه آن وجود دارد. خراب شدن این دستگاه شما را با دردسر زیادی مواجه نکرده و می‌توانید از مراکز مجاز بسیار، مانند مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

با وجود پایین بودن احتمال خرابی ماشین لباسشویی بوش، نمی‌توان این اتفاق را غیرممکن دانست. به هر حال در قطعات الکتریکی احتمال خرابی حتی در زمان نو بودن دستگاه وجود دارد. به همین دلیل است که داشتن خدمات پس از فروش در برند انتخابی شما اهمیت بالایی دارد. شما می‌توانید با کمک کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان به رفع مشکلات ایجاد شده در دستگاه خود بپردازید. بعلاوه امکان تعمیر مشکلات ساده‌تر با استفاده از نکات مطرح شده در ادامه این مقاله وجود دارد.

علت گیر کردن درب و باز نشدن در لباسشویی

یکی از ایرادهای رایجی که در ماشین لباسشویی بوش ممکن است آن را تجربه کنید باز نشدن درب دستگاه و گیر کردن آن می‌باشد. اگر داخل دیگ ماشین لباسشویی شما آب وجود دارد و درب باز نمی‌شود، باید یک بار دستگاه را خاموش و روشن کنید. حالا برنامه آبکشی لباسشویی را اجرا نموده و ببینید بعد از اتمام برنامه و خشک شدن لباس‌ها در باز می‌شود یا نه. اگر با این ترفند ساده مشکل شما حل نشد می‌توانید از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بخواهید.

البته دلایل دیگری نیز هستند که روی باز شدن درب ماشین لباسشویی تأثیر می‌گذارند. احتمال دارد به خاطر تخلیه نشدن کامل آب این اتفاق افتاده باشد. همچنین ممکن است خراب شدن قفل درب دستگاه چنین وضعیتی را ایجاد کرده است. در ادامه باید میکروسوئیچ نیز چک شده و اگر نیاز بود تعویض گردد. در صورتی که باز هم مشکل باز نشدن درب دستگاه ادامه داشت، از مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

چرا چرخش دیگ در لباسشویی بوش درست انجام نمی‌شود

یکی از مشکلاتی که در تمام برندهای ماشین لباسشویی، از جمله برند بوش امکان مشاهده آن وجود دارد عدم چرخش دیگ است. دلایل بروز این مشکل متفاوت بوده و باید هر یک از آن‌هاجداگانه بررسی و در صورت نیاز تعمیر شوند. اولین احتمال خراب بودن قفل درب ماشین لباسشویی شما است. در چنین حالتی به خاطر کامل بسته نشدن درب دستگاه، چرخش متوقف می‌گردد. می‌توانید با تعویض قفل این مشکل را برطرف نمایید. اگر نیاز بود از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان راهنمایی بخواهید.

در صورت سالم بودن قفل درب ماشین لباسشویی، بد نیست نگاهی به وضعیت تسمه متحرک بیندازید. این تسمه باعث چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌شود و خراب شدن آن موجب اختلال در حرکت دیگ خواهد شد. اگر نیاز به تعویض تسمه محرک بود حتماً آن را با نمونه‌ای جایگزین کنید که کیفیت خوبی داشته باشد. می‌توانید برای تهیه این قطعه با مراکز تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان تماس داشته باشید.

چرا ماشین لباسشویی بوش در میان شست‌وشو متوقف می‌شود

گاهی اوقات مشکل ماشین لباسشویی شما در حین انجام برنامه شستشو نمودار می‌شود. یعنی دستگاه ابتدا بدون مشکل کار خود را شروع می‌کند اما ناگهان متوقف شده و خاموش می‌شود. در چنین وضعیتی باید به بررسی چند مورد مختلف بپردازید. قبل از تماس با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان نگاهی به وضعیت میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی داشته باشید. می‌توانید با تعویض میکروسوئیچ مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

دقت داشته باشید باز شدن درب در بین کار باعث توقف و حتی خاموشی ماشین لباسشویی می‌شود. در چنین شرایطی احتمال خراب شدن زبانه یا قفل درب ماشین لباسشویی وجود دارد که در صورت نیاز لازم است هر یک از این قطعات تعویض گردند. اگر باز هم مشکل توقف لباسشویی ادامه داشت پیشنهاد می‌شود وضعیت تایمر الکترونیک آن را مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد ایراد در این تایمر باعث عدم تشخیص زمان مناسب شده و به خاطر آن، دستگاه متوقف شده است. برای تعویض تایمر الکترونیک باید از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک خواست.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

بررسی برق داشتن بدنه لباسشویی توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

یکی از مشکلاتی که زیاد در ماشین‌های لباسشویی دیده می‌شود برقدار شدن بدنه دستگاه است که می‌تواند بسیار خطرناک و حتی کشنده باشد. اگر در ماشین لباسشویی خود همراه با این اتفاق نشتی آب را نیز تجربه کنید باید هرچه سریع‌تر راهی برای حل این مشکل پیدا کنید. بهتر است از لباسشویی استفاده نکرده، فوراً دستگاه خود را از برق جدا نموده و هرچه سریع‌تر با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان تماس بگیرید.

اولین احتمال اتصالی در یکی از قطعات الکتریکی ماشین لباسشویی است. باید تمام قطعات از جمله واترپمپ، شیر برقی، هیدرواستات، هیتر و … برای این موضوع بررسی شوند. اگر ایرادی پیدا کردید قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض نمایید. در غیر این صورت باید به بررسی سیم‌های رابط در لباسشویی بوش بپردازید. از آنجایی که کار با برق تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد باید از متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان کمک بخواهید.

چرا پودر در ماشین لباسشویی حل نمی‌شود؟

اگر پودری که داخل جاپودری لباسشویی بوش می‌ریزید در پایان کار حل نشده باقی می‌ماند احتمال چند ایراد وجود دارد. در چنین شرایطی اغلب نیاز به کمک‌های تخصصی نخواهد بود. قبل از هر کار مطمئن شوید مقدار پودری که داخل جاپودری دستگاه خود می‌ریزید مناسب است. زیاد بودن مقدار پودر استفاده شده می‌تواند باعث حل نشدن کامل آن‌هاشود.

همچنین دقت کنید فیلتر شیر الکتریکی لباسشویی بوش تمیز باشد. کثیف بودن این فیلتر باعث کاهش فشار آب در زمان ورود به جاپودری می‌شود. در نتیجه پودرها کامل حل نخواهد شد. با تمیز کردن این فیلتر مشکل شما برطرف می‌شود. همچنین در صورت نیاز جاپودری را نیز تمیز کرده و پودرهای سفت شده در آن را کاملاً بشویید. اگر مشکل شما باز هم ادامه داشت و از کیفیت پودر مورد استفاده برای شستشوی لباس‌ها مطمئن هستید، با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان تماس بگیرید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.