رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: در هفته جاری پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال می‌شود.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده : متقاضیان‌ جایگزینی خودروهای فرسوده این هفته منتظر پیامک واریز وجه باشند

‌به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه اظهار داشت: تعدادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در قرعه‌کشی خودروسازان انتخاب شده و خودرو خود را اسقاط کرده بودند به دلیل نقص سیستم ارتباطی شرکت‌های خودروساز با ستاد، با مشکل مواجه شده بودند که با تلاش‌های انجام شده و به جهت حل مشکل این دسته از متقاضیان نامه و اطلاعات آنها به صورت غیرسیستمی برای خودروسازان ارسال شد.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به این که عمده این مشکل در خصوص متقاضیان خودروهای ایران خودرو بوده است، بیان داشت: بر اساس پیگیری ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده از شرکت‌های خودروساز و قول مساعد آنها، پیامک واریز وجه این دسته از متقاضیان در هفته جاری برایشان ارسال خواهد شد.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده اظهار داشت: اطلاعات سایر متقاضیان بر اساس رویه جاری به صورت سیستمی و برخط برای خودروسازان ارسال می‌شود.

پایان پیام/ 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.