قتل نائل المرزوقی ۱۷ ساله منجر به وقوع اعتراضات گسترده و خشونت باری در سراسر فرانسه شد که همچنان ادامه دارد.

فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت پلیس فرانسه
به گزارش قدس آنلاین یکی از دوستان نائل المرزوقی نوجوان کشته شده جزئیات جدیدی را از لحظات وحشتناک قتل این نوجوان فاش کرد.

این دوست نائل که در زمان حادثه همراه وی بوده است گفت که نائل در زمان حادثه همراه با دو تن از دوستانش در خودرویی بود که راننده اش او بود. در زمان حادثه نیز یکی از دوستان نائل از بیم آن که او نیز به قتل برسد از خودرو پیاده شد و پا به فرار گذاشت اما دوست دیگر داخل خودرو ماند.

دوست نائل در یک فایل صوتی که به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی پخش شد واقعیت اتفاقی که افتاد را فاش کرد و تأکید کرد که آنها نه در زمان حادثه نه تحت تأثیر مواد مخدر بودند نه مواد الکلی.

در این فایل صوتی دوست نائل می گوید که می خواهد واقعیت های بیشتری را توضیح بدهد و شایعه ها و دروغ هایی که طی روزهای اخیر دست از سر آنها برنداشته است را تکذیب کند.

وی تأکید کرد که آنها یک خودروی زرد رنگ را به عاریت گرفتند تا در شهر گردش کنند که یک گشتی پلیس آنها را به سرعت تعقیب کرد و زمانی که نائل بنابه درخواست گشتی پلیس متوقف کرد یکی از نیروهای پلیس به او دستور داد که شیشه ماشین را پایین بیاورد و و پلیس دیگر از او خواست که از ماشین پیاده شود و با پشت کلت ضربه ای به سر او زد و به پلیس اولی گفت که به او شلیک کن.

پلیس برای بار دوم با پشت کلت به سر نائل زد و باعث شد که نائل اختلال خود را از دست بدهد و پایش از روی ترمز کنار برود و ماشین کمی به جلو حرکت کند که در پی آن پلیس به شکل مستقیم به سمت نائل شلیک کرد که در آن لحظه پای وی سنگین شد و روی گاز ماشین رفت و ماشین با سرعت زیادی حرکت کرد.

این نوجوان در ادامه گفت که بعد از چند لحظه از حرکت ماشین بعد از تیراندازی به سمت نائل ماشین متوقف شد و او چاره ای جز این نداشت که فرار کند تا به سرنوشت نال دچار نشود و به دست پلیس به قتل نرسد.

قتل نائل المرزوقی ۱۷ ساله منجر به وقوع اعتراضات گسترده و خشونت باری در سراسر فرانسه شد که همچنان ادامه دارد.

منبع: اعتمادآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.