محمدتقی قربانی، پدر شهیدان طیب و مظاهر قربانی به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان طیب و مظاهر قربانی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی قربانی، پدر شهیدان طیب و مظاهر قربانی به فرزندان شهیدش پیوست.

مظاهر قربانی ۲۸ شهریور ۱۳۴۵ در روستای کوشکن از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد و در ۱۷ دی ۱۳۶۲‏ در لباس بسیج در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به قلبش، شهید و پیکر مطهر او در مزار پایین شهر زنجان به خاک سپرده شدو

طیب قربانی دیگر فرزند محمدتقی قربانی، هم یکم تیر ۱۳۴۹‏ به دنیا و در لباس ارتش جهموری اسلامی ایران در ۲۱ مرداد ۱۳۶۹‏، در پایگاه ورده سردشت هنگام درگیری ‏با گروهک‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به گردن، به بردار شهیدش پیوست.

در همین راستا آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان پیام‌ تسلیت مشترکی را صادر کردند.

در این پیام آمده است: والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، اسوه‎های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر درگذشت حاج محدتقی قربانی پدر گرانقدر شهیدان والامقام «طیب و مظاهر قربانی»، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

بی‌تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه‎های عظیم کشورمان هستند، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‎ی خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

والدین شهدا در لحظه لحظه‎‌های زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‎اند و حال روح بلند و ملکوتی‌شان پس از مدت‎ها فراق، به اعلی ‌علیین پر کشیده و به فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌ ویژه خانواده‎ محترم قربانی، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن پدر گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.