۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 890838

سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق کشور به دستور ویژه وزیر نیرو در آماده‌باش کامل برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در روزهای آتی خواهد بود تا داوطلبان بتوانند در آرامش کامل در آزمون شرکت کنند.

مصرف برق از ۶۹ هزار مگاوات عبور کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: از مشترکان بخش‌های مختلف درخواست می‌کنیم برای تأمین برق پایدار توصیه‌های صنعت برق را به‌ویژه در روزهای برگزاری آزمون سراسری جدی بگیرند و در هنگام استفاده از وسایل سرمایشی با تنظیم کولرهای آبی بر روی دور کند و همچنین با تنظیم کولرهای گازی بر روی درجه ۲۴ و بالاتر، از فشار به شبکه‌های برق جلوگیری کنند.

وی درباره اوج بار مصرف برق روز گذشته، اظهار داشت: روز بسیار گرمی را پشت سر گذاشتیم که سبب شد اوج بار شبکه به ۶۹ هزار و ۴۰۰ مگاوات برسد.

رجبی مشهدی یادآوری‌کرد: سال گذشته اوج بار مصرف برق کشور ۶۹ هزار و ۵۰۰ مگاوات بود.

سخنگوی صنعت برق، به مناطق پرمصرف برق در کشور اشاره کرد و گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس مناطقی هستند که بیشترین مصرف برق را دارند.

وی، درباره میزان مشارکت مشترکان در طرح پاداش صرفه‌جویی صنعت برق کشور افزود: هم‌وطنان همکاری بسیار خوبی را با صنعت برق کشور داشتند و ۳۵درصد از مشترکان در بخش خانگی توانستند مشمول پاداش مدیریت مصرف شوند.

رجبی‌مشهدی گفت: امسال همه مشترکان خانگی حتی پرمصرف‌های بالاتر از الگو هم می‌توانند از پاداش مدیریت مصرف بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.