رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: با اعزام کاروان سلامت هلال احمر ۵۰ نفر از ساکنان روستای خیابان این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

ویزیت پزشکی رایگان ۵۰ نفر از روستانشینان تایباد

به گزارش قدس خراسان، هادی رمضانی اظهار کرد: با اعزام کاروان سلامت هلال احمر در ماه جاری به روستای خیابان، از توابع بخش میان ولایت تایباد، ۵۰ نفر از ساکنان این روستای محروم به صورت رایگان ویزیت شدند. 

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد افزود: این اقدام خداپسندانه با همکاری یک پزشک عمومی صورت گرفت و نیز خدماتی نظیر پایش فشار خون و قند خون توسط پرستاران و امدادگران به روستانشینان ارائه شد. 

وی ادامه داد: همچنین داروی مورد نیاز مراجعه کنندگان به صورت رایگان میان آنها توزیع شد که مجموع ارزش داروهای توزیع شده بالغ بر پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد. 

رمضانی بیان کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به صورت ماهیانه در یکی از روستاهای شهرستان حضور می یابد و با گروه پزشکی خود خدمات رایگان به روستاییان ارائه می کند. 

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: این دوره از کاروان سلامت، چهارمین کاروانی است که در سال ۱۴۰۲ به روستاها اعزام می شود و در این مدت ۳۵۰ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان استفاده کرده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.