تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با آغاز فرآیند برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۲ از سه حوزه برگزاری کنکور و سازمان سنجش بازدید کرد و گفت: هیات بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر روند آزمون سراسری در سازمان سنجش خبر داد.

 استقرار هیات بازرسی کل کشور در سازمان سنجش به منظور نظارت بر روند کنکور

ایروان مسعودی‌اصل صبح امروز (پنجشنبه) در همراهی با وزیر علوم از حوزه برگزاری کنکور در دانشگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه شهید بهشتی در نشستی با حضور وزیر علوم، رئیس سازمان سنجش و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی اقدامات این نهاد نظارتی پیرامون برگزاری هرچه بهتر کنکور تشریح شد.

وی یادآور شد: محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم از همراهی سازمان بازرسی در این زمینه و گزارش‌های دقیق و کارشناسی این سازمان قدردانی کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته نیز با حضور در دانشگاه‌های علم و صنعت و صنعتی امیرکبیر روند برگزاری آزمون سراسری در این دو حوزه را مورد بررسی قرار داد.

مسعودی اصل همچنین با حضور در سازمان سنجش در نشستی با رئیس و معاون آزمون‌های این سازمان به بررسی مسایل مربوط پرداخت و دیداری با هیات بازرسی مستقر در سازمان سنجش داشت و نکات لازم را متذکر شد.

سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر روند برگزاری کنکور در چند روز گذشته هیاتی را در سازمان سنجش مستقر کرده است.

با آغاز فرآیند برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۲، روز گذشته (چهارشنبه ۱۴ تیر ماه) تعداد ۵۴۲ هزار و ۱۰۴ داوطلب سه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر در اولین روز برگزاری نوبت دوم کنکور به رقابت پرداختند و امروز نیز آزمون سراسری دو گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی با شرکت بیش از ۵۷۷ هزار و ۳۳۲ داوطلب برگزار می‌شود.

۱۲۰ هزار نفر از افرادی که در مرحله اول، آزمون سراسری را با موفقیت گذارنده بودند در آزمون نوبت دوم شرکت نکردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.