معاون اول رئیس‌جمهور، از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا با کمک سازمان حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه‌ها، برنامه و پیشنهاداتی را برای مقابله درازمدت با پدیده ناشی از خشکسالی در دو دهه گذشته در آن استان آماده کرده و برای تصمیم‌گیری و اجرا ارائه دهند.

مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور: برنامه‌ای درازمدت برای مقابله با تبعات بادهای ۱۲۰ روزه سیستان ارائه شود

به گزارش قدس‌آنلاین، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در ارتباط تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرماندار ویژه زابل، آخرین وضعیت ناشی از بادهای موسمی ۱۲۰ روزه را جویا شد و بر رسیدگی فوری برای کاهش مشکلات مردم تأکید کرد.

محمد مخبر در این تماس بسیج دستگاه‌های امدادرسان برای کمک به آسیب‌دیدگان و خانواده‌ها و سکونتگاه‌های در معرض شن‌های روان را ضروری دانست و آمادگی همه‌جانبه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را برای رسیدگی به وضعیت بیماران و آسیب‌دیدگان احتمالی خواستار شد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تداوم این مسائل تا روزها و ماه‌های آینده تأکید کرد تا استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در صورت نیاز به ملزومات و توانمندی‌های مرکز و استان‌های معین درخواست‌های خود را هر چه سریع‌تر منعکس کرده تا برای پشتیبانی بیشتر و کمک به تسکین آلام مردم هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

وی از استانداری سیستان و بلوچستان خواست تا با کمک سازمان حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه‌ها برنامه و پیشنهاداتی را برای مقابله درازمدت با این پدیده ناشی از خشکسالی در دو دهه گذشته در آن استان آماده کرده و برای تصمیم‌گیری و اجرا ارائه دهند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرماندار ویژه زابل نیز در این تماس‌های تلفنی جداگانه ضمن تشریح وضعیت منطقه و مشکلات پیش آمده، از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با پیامدهای این پدیده و کمک به آسیب‌دیدگان خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.