۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 891521

نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.

جانشین کمال در پرسپولیس به روایت تصویر

بازیکنی از روستای محمودآباد استان مرکزی و البته در اغلب سالهای فوتبالی مقیم تهران که در پیکان با محمود انصاری آشنا شد و در کوچ دسته‌جمعی بازیکنان ایرانخودرو به پرسپولیس همراه با سرمربی، پیراهن تیم امید پرسپولیس را برتن کرد - البته با قرارداد کوتاه مدت دو ساله.

محمود انصاری مربی پیشین امیدهای پرسپولیس، مشهور به استفاده از یک فهرست ثابت در تیمهای تحت هدایت است و در انتقال از پیکان به پرسپولیس نیز همین کار را انجام داد اما جدایی او از نیمکت تیم امید پرسپولیس هم باعث نشد تا محمدحسین محمدیان از جمع قرمزها جدا شود.

محمدیان اتفاقا در پرسپولیس ماند و در شروع پیش فصل سرخپوشان نیز به اردوی تیم یحیی گل‌محمدی فراخوانده شد. او خوش‌‍شانس بود که میلاد سرلک قراردادش را امضا نکرد، کمال کامیابی‌نیا کنار گذاشته شد و گئورگی گولسیانی هم در حال اروپاگردی بود تا تلفن یک هافبک دفاعی با توانایی بازی در پست دفاع وسط، زنگ بخورد و به تمرین دعوت شود.

محمدحسین البته راه زیادی دارد تا جانشین یک بازیکن بزرگسال در ترکیب پرسپولیس شود اما به هر حال او فرصتی را به دست آورده که شاید هر فوتبالیست 20-21 ساله آرزوی داشتنش را بکشد و این رویا را هر شب در خواب ببیند. پس این موقعیتی است که شاید هرگز برایش پیش نیاید و در همین زمان کوتاه بتواند کاری را که محمد عمری با یحیی کرد، انجام دهد.

او البته هنوز چیز خاصی در تمرینات از خود نشان نداده و برای اینکه نظر یحیی را به خود جلب کند، باید به خصوص از نظر بدنی و تاکتیکی، پیشرفت کند.

نکته مهم این است که فصل جاری آخرین سال قرارداد محمدیان با پرسپولیس است و بی تردید استفاده از او در تیم بزرگسالان بدون امضای قرارداد پنج ساله با مبلغ حداقلی، یک اشتباه محض برای این تیم خواهد بود. این الگویی است که البته برای سایر بازیکنان جوانی که این روزها در تمرین پرسپولیس هستند، برقرار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.