سلسله نشست‌ها و همایش های قرارگاه منطقه‌ای قفقاز در باره موضوع حجاب با حضور فعالان فرهنگی از ۴ کشور روسیه، گرجستان، آذربایجان و ترکیه را آغاز شده و این نشست ها تا ۲۱ ام تیر ماه ادامه دارد.

برگزاری سلسله نشست‌های حجاب با حضور فعالان فرهنگی روسیه، گرجستان، آذربایجان و ترکیه

به گزارش قدس آنلاین، مبین احمدی دبیر قرارگاه منطقه‌ای قفقاز هسته بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی گفت: ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب با عنوان روز حجاب و عفاف در تقویم کشورمان نامگذاری شده است، در واقع کشف حجاب یکی از پلیدترین توطئه‌هایی بوده که دشمنان همواره در طول تاریخ علیه کشور و ملت ایران در پیش گرفته‌اند و به بهانه روشن فکری و تمدن قصد داشته‌اند بانوان و جوانان این مرز و بوم را فریب دهند اما به لطف خدا و همت مردم این سرزمین، توطئه هایشان بی ثمر مانده است.

وی افزود: امروز نیز دشمن به ویژه در فضای مجازی قصد دارد جلوه‌ها و طرح‌های گوناگونی را از پدیده کشف حجاب  پیاده‌سازی کند چرا که حجاب یکی از پازل‌های مهم فرهنگی در کشور محسوب می‌شود و دشمن با روش‌های مختلف سعی در کم رنگ کردن این موضوع دارد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله حجاب و عفاف را نشانه رفته است، اما در این میان، بخش‌های فرهنگی برای خنثی‌سازی این هجمه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

احمدی ادامه داد: همچنین با توجه به گسترش روز افزون بحث حجاب و عفاف در سراسر جهان و گزارشات واصله مبنی بر گرایش بانوان در کشور های غربی به مبحث حجاب، اهمیت پرداختن به این موضوع چندین برابر شده است.

دبیر قرارگاه منطقه ای قفقاز هسته بین‌الملل سازمان بسیج دانشجویی در پایان گفت: قرارگاه منطقه ای قفقاز در این راستا از روز شنبه ۱۷ ام تیر ماه در ۴ استان ( آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان) نشست ها و همایش های مختلفی با حضور فعالین فرهنگی از ۴ کشور روسیه، گرجستان، آذربایجان و ترکیه را آغاز کرده و این نشست ها تا ۲۱ ام تیر ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.