مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: پلیس آب با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان بدمصرف و پرمصرف در شهر ایلام تشکیل شد.

تشکیل پلیس آب به منظور هشدار به مشترکان بدمصرف در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام صبح امروز  گفت: با توجه به کمبود آب و لزوم حفظ و حراست از منابع در دسترس، پلیس آب با هدف آگاهی‌بخشی و هشدار به مشترکان بدمصرف و پرمصرف در شهر ایلام تشکیل شد. 

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف پلیس آب هشدار به هدر رفت آب در بخش‌های مختلف و همچنین تذکر به مشترکین پرمصرف به منظور رعایت هرچه بیشتر الگوی مصرف است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: پلیس آب، در قالب چند اکیپ با بهره‌گیری از نیروهای داخلی تشکیل شده است و روزانه بازدیدهایی از اماکن پرمصرف و بدمصرف خانگی و غیرخانگی دارند.

ناصری با بیان اینکه، مصرف بی‌رویه آب در شهرستان ایلام از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل پلیس آب شد، گفت: این گروه با گشت‌زنی و رصد میدانی مصرف آب مشترکین در صورت بروز رویت هر گونه اصراف در استفاده از آب با متخلفان برخورد قانونی می کنند و طبق دستورالعمل وزارت نیرو و برابر قانون، آب مشترکان پرمصرف قطع و برای آن‌ها جریمه‌های سنگین در نظر گرفته می‌شود.

این مقام مسئول گفت: از همه مردم هم استانی در اقصی نقاط استان ایلام درخواست داریم کمبود آب را جدی گرفته و با صرفه جـویی در مصرف این نعمت الهی خادمین خود را در مجموعه آبفای استان یاری دهند.

مدیرعامل آبفای استان گفت: در طرح پلیس آب گروه‌های مذکور (پلیس آب) با آرم و تابلو مشخص این شرکت فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.