مسوول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و تولید کنندگان محتوا در استان اصفهان برای ارسال آثار خود به جشنواره بین المللی امام رضا علیه‌السلام دعوت کرد.

دعوت از اصحاب رسانه اصفهان برای ارسال اثر به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ستوده مسوول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان  اظهار داشت: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع)، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی افزود : علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ به پرتال جشنواره به نشانیmediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر ۳ اثر خود را در قالب‌های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

مهدی ستوده افزود : سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است.

مسوول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان خاطرنشان کرد: بخش‌های جشنواره نیز شامل رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و پایان‌نامه و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #چهارشنبه_های_امام_رضایی،  #همه_خادم_الرضاییم #امام_رضا و #ImamReza»  هستند.

 سال گذشته استان اصفهان علاوه بر ارسال بیشترین آثار، در بخش‌های مختلف این جشنواره حائز رتبه های برتر شد .

شرکت در این جشنواره برای خادمیاران و یاوران رضوی و همچنین عموم مردم و اصحاب رسانه  آزاد است .

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.