مدیرعامل شرکت آبفای مشهد با توجه به افزایش دمای هوا از اواسط هفته جاری و افزایش مصرف آب از شهروندان خواست صرفه جویی کنند تا در تامین آب مشکلی به وجود نیاید.

شهروندان در مصرف آب طی روزهای گرم این هفته صرفه جویی کنند

به گزارش قدس خراسان، حسن اسماعیلیان با اشاره به برنامه‌های مستمر اصلاح شبکه آب شُرب اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌ای برای قطع آب جهت اصلاح شبکه از سوی همکاران فنی ما برای فردا اعلام نشده است.

مدیرعامل شرکت آبفای مشهد ادامه داد: حجم تولید آب شُرب در مشهد، اکنون بالغ بر ۱۱ هزار لیتر بر ثانیه است و با توجه به گرمای نسبتا شدید اواسط هفته جاری، این حجم از تولید نیز افزایش نشان خواهد داد.

وی با هشدار نسبت به وضعیت جوی پیش رو تصریح کرد: استمداد ما از شهروندان گرامی این است که با صرفه جویی عمومی در مصرف آب در روزهای گرم این هفته، شرایط را برای تامین آب شُرب شهری برای تمام ساکنان مشهد فراهم آورند.

اسماعیلیان ضمن اشاره به برخی اسراف گری‌ها در مصرف آب اعلام کرد: شرکت آبفا سامانه‌ای تحت عنوان «اطلاع رسانی اسراف آب» راه اندازی کرده است که شهروندان در صورت مشاهده مواردی چون: شست و شوی پباده رو، پارکینگ، نمای منازل و خودرو می‌توانند با شماره ۱۲۲ تماس حاصل نموده و با شماره گیری عدد ۵، مراتب را به کارشناسان ما اطلاع دهند تا تذکر لازم به مشترکان پر مصرف و خاطی داده شود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.