استاندار سمنان گفت: شناسایی ساختمان های ناایمن در سطح شهرها برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به شهروندان، مورد تاکید همه شهرداران استان قرار بگیرد.

لزوم شناسایی ساختمان‌های ناایمن در استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا هاشمی،‌ استاندار سمنان شامگاه گذشته ۱۸ تیر در جلسه ستاد استانی برگزاری هفته دولت در استان سمنان در محل سالن‌ جلسات یادگار امام(ره) استانداری ضمن‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری مدیران کل استان در راستای اطلاع رسانی دستاورد ها و عملکردهای دولت در مساجد تمامی استان بر اساس جدول زمانبندی و تقسیم بندی صورت گرفته، حضور یابند.
استاندار سمنان افزود: در هفته‌ دولت سال جاری عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سطح استان و در سطح شهرها، در قالب نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.
وی عنوان کرد: به بهترین‌ پیشنهاد مردمی ارائه شده در راستای هرچه بهتر برگزارشدن و تاثیرگذار بودن برنامه های هفته دولت در استان سمنان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا در اجرای برنامه های هفته دولت در سال ۱۴۰۲، از حضور و ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان بهره گیری شود.
وی تاکید کرد: لازم است تا نشست‌ با فعالان، معتمدین، موثرین و متنفذین سطح استان برای تبیین دستاوردها و اقدامات صورت‌ گرفته‌ توسط دولت در حوزه های‌ مختلف در هفته دولت سال جاری برگزار شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه‌ در سال جاری قطعا و یقینا در راستای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری بهتر به مردم، برنامه ها باید با روحیه انقلابی و جهادی برگزار شود، گفت: ضرورت دارد تا ابداع، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در سال جاری در استان در دستور کار باشد.
استاندار سمنان همچنین در جمع شهرداران و دهیاران استان گفت: بهترین راه افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم تکریم مردم و ارباب رجوع است که شهرداران در خط مقدم این مهم نقش سازنده ای را ایفا می‌کنند.
هاشمی افزود: امروز دوران طلایی خدمتگزاری برای مردم است، مردم ما شایسته بهترین خدمت ها هستند و باید در این مسیر به صورت جهادی و روحیه انقلابی و مستمر گام برداریم و قدردان نعمت خدادادی فرصت خدمتگزاری باشیم.
وی افزود: هر که به انقلاب اسلامی علاقمند است امروز باید در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق جهاد تبیین، دستاوردهای ارزشمند نظام‌جمهوری اسلامی را بیان کرده و اطلاع رسانی کند.
استاندار سمنان ادامه داد: هرچه بتوانیم خدمت های بهتر و شایسته مردم را ارائه کنیم، اشتیاق، علاقه و رویکرد مردم به شهرداری ها ها افزایش خواهد یافت.
وی بیان کرد: از شهرداران استان بواسطه اقدامات مطلوب، صداقت، تلاش و ارائه خدمت به شهروندان با کمترین امکانات تقدیر و تشکر می کنم.
هاشمی تصریح کرد: شهرداران استان همواره در بحث اقدامات و برنامه های فرهنگی، اجرای مبلمان شهری و افزایش نشاط اجتماعی پیشرو بوده و نیاز است تا در آینده نیز این‌ مسیر را با رعایت اصول و چارچوب قانون به پیش ببرند.
وی افزود: شهرداری ها علاوه بر اقدامات عمرانی و مدیریت شهری، باید در بحث مسئولیت های اجتماعی و سلامت روحی مردم نیز ورود مطلوب و جدی داشته باشند.
استاندار سمنان گفت: همراهی و تلاش های شهرداران استان در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خصوص تامین زمین و فرآهم سازی زیرساخت ها قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه شهرداران استان ضرورت دارد تا محور وحدت در پیشبرد امور و تعامل با مردم و شوراهای اسلامی باشند، خاطر نشان کرد: تولید ثروت و ایجاد فرصت های شغلی در سطح روستاهای استان از مهاجرت جوانان روستائی برای اشتغال و ایجاد حاشیه نشینی در سطح شهرهای استان جلوگیری خواهد نمود.
هاشمی همچنین تاکید کرد: شناسایی ساختمان های ناایمن در سطح شهرها برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به شهروندان، انجام و اقدام لازم‌ در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم در سطح استان سمنان در حوزه های اشتغال، احیاء واحدهای راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، واریزی اعتبارات ارزش افروده، تحویل ماشین آلات شهرداری ها و سایر حوزه ها اقدامات ارزنده ای صورت گرفت.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.