سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از رشد پنج برابری مخاطبان سینماهای استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد پنج برابری مخاطبان سینما در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، مرضیه صابری  افزود: در این مدت ۲۲ هزار و ۱۳۳ نفر برای دیدن فیلم به سینماهای بهمن و فردوسی بیرجند، سینمای قاین و سینما سیار رفته‌اند.

وی میزان فروش بلیت در گیشه‌های این سینماها را ۶۶۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پرفروش ترین فیلم با ۴۴۱ میلیون تومان مربوط به فیلم فسیل بوده و مابقی مربوط به سایر فیلم‌ها از جمله دسته دختران و غریب است.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تعداد سینماهای فعال این استان را سه سینما ذکر کرد و افزود: سینماهای بهمن و فردوسی بیرجند و سینمای قاین در مجموع با ۶۸۰ صندلی فعال است و سایر سینماهای استان نیمه فعال یا غیر فعال هستند.

وی مجموع ظرفیت صندلی‌های سینماهای خراسان جنوبی را هزار و ۴۶۴ صندلی عنوان کرد و گفت: از آغازین روزهای امسال تاکنون شهروندان از فیلم‌های به نمایش درآمده در سینما بهمن و سینما فردوسی بیرجند به ویژه فلیم فسیل با ژانر کمدی، استقبال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.